سرکار خانم پورشهابی به سمت دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب گردید

به استناد آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس و با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مریم پورشهابی به عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب شد.

در حکم سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری برای پورشهابی آمده است: به استناد تبصره ۴ ماده یک و ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس به موجب این حکم به عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب می شوید.
ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای سرکارعالی، امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری و همراهی با سایر اعضای محترم کارگروه در تحقق اهداف قانون ساماندهی مد و لباس موفق باشید.
سیدمجتبی حسینی در تکریم و معارفه دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: معاونت امور هنری گسترده ترین بخش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نظر تنوع حوزه های مأموریت و فعالیت است. حوزه مد و لباس از سال ۱۳۸۵ براساس قانون به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکلیف شد و از سال ۱۳۸۷ شروع به فعالیت کرد و تاکنون فعالیت های مؤثری بر اساس قانون ساماندهی مد و لباس انجام شده است. امید داریم در ادامه مسیر نیز با همراهی و تلاش همکاران در زمینه ساماندهی طراحی و طراحان مد و لباس که وظیفه دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس است با جدیت و تلاش بیشتر بر اساس قانون اقدام شود.
مرضیه شفاپور؛ دبیر سابق کارگروه ساماندهی مد و لباس در این جلسه گفت: در دوره حضور در کارگروه ساماندهی مد و لباس با همراهی همکاران دبیرخانه فعالیت های بسیار بر اساس قانون و ضرورت های عرصه مد و لباس انجام شد و بویژه در راستای تمرکززدایی اقداماتی برای حوزه مد و لباس استان ها صورت گرفت که امیدواریم تداوم یابد.
مریم پورشهابی؛ دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش های انجام شده در دبیرخانه کارگروه گفت: سعی می شود در چارچوب قانون و سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با توجه به تجربه ها و اقدامات قبلی، گام های مؤثری برای حوزه مد و لباس برداشته شود.
در این جلسه حمید قبادی؛ مشاور اجرایی معاونت امور هنری و علی اکبر صفی پور؛ مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری حضور داشتند.
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح از خدمات مرضیه شفاپور؛ دبیر سابق کارگروه ساماندهی مد و لباس قدردانی کرد و حکم مریم پورشهابی را اعطا کرد.
مریم پورشهابی دارای کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است و پیش از این معاون نظارت و ارزیابی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری و مشاور مدیرکل و مسئول طرح و برنامه این دفتر بود.

شما ممکن است علاقه مند باشید به

دیدگاه خود را وارد نماید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *