تلفیق هوش مصنوعی با صنعت مُد در پلتفرم – ترای‌آل

بهره‌گیری از الگوریتم‌های هوش مصنوعی در صنعت مد، هدررفت هزینه‌های صنعت پوشاک را کاهش می‌دهد، نحوه طراحی و تولید محصولات و همچنین نحوه بازاریابی و ارسال آن‌ها را دگرگون می‌کند.

پلتفرم «ترای‌آل» یکی از فناوری‌های حوزه هوش مصنوعی است که می‌تواند به کسب‌وکارهای حوزه مد و پوشاک کمک کند تا آن‌ها تجربه کاربری بهتری برای مشتریان خود رقم بزنند.

«ترای‌آل» اولین و تنها پلتفرم پُرو آنلاین لباس در ایران است که مصادف با عید مبعث طی مراسمی به‌صورت آنلاین و حضوری هم‌زمان در ۱۲ کشور دنیا رونمایی شد.

در مراسم رونمایی این پلتفرم، دکتر مناقبی «رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و استرالیا»، مهرداد سعادت «رئیس اتاق مشترک ایران و ترکیه»، دکتر فرشید فرزانگان «رئیس اتاق مشترک ایران و امارات» دکتر سیده فاطمه مقیمی «عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران و کارآفرین برتر جهان اسلام»، خانم بختیاری «معاون سازمان ملی کارآفرینی و رئیس کارگروه ملی مد و پوشاک»، دکتر الهام حیدری از معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و دیگر مهمانانی به‌صورت حضوری یا مجازی حضور داشتند.

حامد اکبری «بنیان‌گذار ترای‌آل»، این محصول را یک پروژه بزرگ در حوزه هوش مصنوعی عنوان کرد که تلفیقی با عکاسی رئال است. به گفته اکبری این سرویس که در حال راه‌اندازی در ۱۲ کشور دنیا است قرار است با برندهای بزرگ پوشاک همکاری کند.

فاطمه مقیمی «عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران و کارآفرین برتر» در رونمایی «ترای‌آل» این استارت اپ را ازجمله استارت‌آپ‌هایی عنوان کرد که با توجه به شرایط کرونا می‌تواند در حوزه کارآفرینی پررنگ ظاهر شود.

فرشید فرزانگان «رئیس اتاق مشترک ایران و امارات» گفت: در منطقه خاورمیانه کشورهای شاخص تمرکز اصلی و اساسی مشاغل خود را بر استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان گذاشته‌اند و با کاربری اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی و ریموت کنترل‌ها در مشاغل و صنایع مختلف دسترسی و کیفیت خدمات و محصولات را هرروزه افزایش می‌دهند. در ایران نیز با وجود همه ضعف‌ها در بستر و زیرساخت‌های کسب‌وکار، شرکت‌های فناورانه با استقرار بر پلتفرم‌ها و با تخصص و تسلط در عرصه دیجیتال با ایجاد ارزش‌افزوده و با سرویس‌های موجود سعی در ارائه بهترین خدمات و ارائه بهترین کیفیت را دارند. در همین راستا «ترای‌آل» با بهره‌گیری از نخبگان مختلف و با داشتن سابقه درخشان سعی دارد یک تجربه جدید در حوزه مد و لباس به وجود آورد.

 لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک ایران و ترکیه در زمینه مد و لباس

مهرداد سعادت دهقان «رئیس اتاق مشترک ایران و ترکیه» در این رونمایی گفت: کشور ما حدود ۱۵ میلیارد دلار پتانسیل صادرات به کشور ترکیه را دارد که متأسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم از این پتانسیل بهره لازم را ببریم ولی امیدواریم با برداشته شدن تحریم‌های ظالمانه در سال آینده این فشار به حداقل خود برسد و با کمک جوانان در حوزه هوش مصنوعی و کسانی که توانستند این پلتفرم را رونمایی کنند بتوانیم از این پتانسیل عالی بهره‌مند گردیم.

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید به

دیدگاه خود را وارد نماید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *